Het avontuur dat stage heet - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Desiree Stroes - WaarBenJij.nu Het avontuur dat stage heet - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Desiree Stroes - WaarBenJij.nu

Het avontuur dat stage heet

Blijf op de hoogte en volg Desiree

05 Juli 2014 | Thailand, Hua Hin

Lieve allemaal,

Over een week zit het grootste avontuur van mn leven er helaas weer op, en dat helaas is heel zacht uitgedrukt. Ik heb nog vijf dagen werken voor de boeg en dan ga ik afscheid nemen van mijn geweldige collega’s, prachtige resort, knusse apartementje en nog zo veel meer.

Laat ik beginnen met mijn werk, de laatste tijd zijn er steeds meer westerse mensen bij ons in het resort omdat de vakantie in Europa natuurlijk langzaam begint. Dit is heel leuk en zorgt er voor dat ik het grootste gedeelte van de dag vooral aan het socializen ben. Ook veel nieuwe, gelukkig kleine, projecten die naar me toe worden geschoven: of ik dat allemaal nog wil doen voordat ik weg ga. Nu heb ik de grap van mijn supervisor al door, ze geeft me zo veel dingen te doen omdat ze het helmaal niet ziet zitten dat ik weg ga: wat haar betreft mag ik nog wel een tijdje blijven.

Deze week dus heel druk, Starwood heeft haar SPG-awareness week, samen met de andere management trainee en de duty manager zijn we dus flink aan de slag om hier iets leuks voor alle associates van te maken!

Nou heb ik het ontzettend naar mijn zin, wil er nog helmaal niet aan denken dat ik straks weer naar school toe moet en dat het vaker regent dan dat de zon schijnt maar ik heb wel heel veel behoefte aan het samenzijn met vrienden en familie: dus lieve P’May, je kunt echt nog maar vijf dagen van me genieten!

De heisa en chaos op het werk is ook ontstaan, want wie gaat er nou wereld kampioen worden: duitsland of Nederland? Heel leuk dat ik met de European guest relations executive veel samen werk, en deze duits is … Alle thaise collegas zijn er ook maar druk mee, ze volgen hier vooral de engelse voetbalclubs dus de nederlandse spelers die daar spelen zijn wel favoriet.
Vannacht moest er dus Duitsland gekeken worden en vanavond staat ons eigen Oranje op de planning! Hoe hard ze ook roepen dat Duitsland kampioen word, het echte grote geld word hier wel op Nederland gezet. Maar we gaan het zien: vanavond mag het juich pak weer aan en mogen we met een aantal Nederlanders op rij touristen attractive nummer een spelen voor de lokale bevolking, al komen die er meestal gewoon bij zitten!

Afgelopen maand stonden er voor Mary en Desi geen verre tripjes op de planning: helaas werd het drukker op werk en was het lasting om meerdere dagen achter elkaar vrij te krijgen. Gelukkig heb ik al een heleboel plannen samen met Sharon, Nath en Roos: in twee weekjes Thailand door, heel veel zien maar vooral heel erg veel genieten!

Samen met Mary ben ik natuurlijk wel op pad geweest, met de scooter scheuren we overall naar toe. Ook hebben we de laatste tijd nogal uiteenlopende etenjes gehad. De tapas avond met onbeperkt mojito eindigde in een duik in het zwembad en vervolgens waren de laatste 3 biertjes, echt ‘eentje om het af te leren’! Zoals jullie al aan voelen komen hebben we de volgende dag niet heel veel nuttigs uit gevoerd, al heb ik me wel heel druk bezig gehouden met het klagen over de hoeveelheid hoofdpijn.

Ook eten we vaak bij de locals, dit is altijd super lekker eten en super vers. Ookal spreken deze oude thaise vrouwtjes die een restaurantje voor het huis beginnen amper engels, met handen en voeten krijgen we altijd iets lekkers op tafel!

Alle collegas zijn zich nu ook aan het beseffen dat we straks weer naar huis gaan en met Bas en Mary hebben we besloten om een afscheidsfeestje te gaan organiseren. Iedereen is al druk met vrij vragen voor de dag erna!

Lieve vriendinnetjes die propedeuses hebben gehaald: jullie zijn toppers. Net als Dardo, ben trots op je bro! Iedereen die op vakantie gaat: niet te bruin worden en geniet van iedere dag! En lieve papa, mama, familie, vrienden en vriendinnen vanaf 3 augustus kunnen we weer een heleboel knuffellen want dan zit het avontuur Thailand er voor mij toch echt op..

  • 05 Juli 2014 - 10:48

    Moessie:

    Ahh schatje, ik snap dat jij het jammer vindt maar ik vind het heeelemaaaal niet jammer, heerlijk dat je weer lekker naar huis komt over een maandje. Succes nog het afronden van al je projecten, met afscheid nemen van je lieve collega's en natuurlijk heel veel plezier tijdens de rondreis met je vriendinnen. Geniet inderdaad van elke dag, dit komt nooit meer terug! Dikke kus, love you, xxy

  • 09 Juli 2014 - 08:52

    Krista:

    Hi Dees,

    Super leuk om te lezen hoe leuk je het daar hebt en wat je allemaal meemaakt! Helaas zit het er alweer bijna op.. Geniet nog even goed van deze bijzondere tijd en het relaxte leventje daar! Voor je het weet ben je weer terug in ons kikkerlandje.

    Groetjes, ook van Kris!

    Have fun!! Xx Krista

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Desiree

Actief sinds 26 Feb. 2014
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 8186

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 18 Augustus 2014

Internship Hua Hin - Thailand

Landen bezocht: